Termeni și Condiții

Livrarea produselor

Livrarile sunt efectuate doar pe teritoriul Romaniei.

Modalitate de livrare Timp de livrare Pret de livrare
Livrare prin Fan Courier 3 zile lucratoare Gratuit pentru comenzi de minim 250 RON

 

        • Cum pot anula o comanda?
        • Cum pot verifica statusul comenzii?
        • Care este serviciul de curierat prin care primesc produsele?
        • Daca imi comand mai multe produse le voi primi intr-un singur colet?
        • Ma va contacta curierul inainte de livrare?
        • Pot primi o comanda in weekend?

 

Cum pot anula o comanda? 

Din pacate o comanda odata plasata nu mai poate fi anulata. Cand va va contacta curierul, va rugam sa ii mentionati ca refuzati livrarea. In cazul in care ati achitat integral cu cardul, contactati echipa de suport pentru restituirea contravalorii. Nu uitati sa ne trimiteti numarul de comanda aferent.

Cum pot verifica statusul comenzii?

Daca ai plasat o comanda autentificat in contul tau, poti gasi AWB-ul atasat comenzii in sectiunea "Comenzile mele", din contul tau. Poti verifica unde este comanda ta, in pagina dedicata Fan Courier,  in functie de AWB-ul primit. In cazul in care ai plasat o comanda neautentificat, atunci poti contacta Relatii Clienti pentru mai multe detalii.

Care este serviciul de curierat prin care primesc produsele? 

Livrarea prin curier este oferita de Fan Curier.

Daca imi comand mai multe produse le voi primi intr-o singura livarare?

Da. Majoritatea comenzilor cu mai multe produse se vor livra simultan. De mentionat ca sunt anumite situatii, unde, din considerente de stoc vom livra 2 sau mai multe comenzi diferite.

Ma va contacta curierul inainte de livrare?

Din pacate, nu putem promite acest aspect. Contactarea clientului de catre curier depinde de la un curier la altul.

Care este programul de livrare a coletelor?

Programul de livrare al coletelor este efectuat in zilele de lucru: Luni pana Vineri intre orele 10:00 si 17:00.

 

Retur

        • Cum pot sa returnez produsele comandate?
        • Cum pot sa schimb produsele comandate?
        • Cum pot trimite un retur prin curier?
        • Cum pot sa returnez produsele primite in magazinul Catwalk Boutique Mures Mall
        • In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?
        • Trebuie sa platesc pentru retur?
        • Dreptul la retragere si returnarea produselor
        • Garantii

Cum pot sa returnez produsele comandate?

Aveti intotdeauna dreptul de a returna comanda in termen de 14 de zile, fara invocarea vreunui motiv. Perioada de retur a comenzii incepe din ziua livrarii ultimului produs al comenzii dumneavoastra.

Aveti posibilitatea de a returna produsele:

1. RETURNAREA PRODUSELOR LA DEPOZITUL CATWALK BOUTIQUE prin curier
2. RETURNAREA PRODUSELOR PERSONAL IN MAGAZINUL CATWALK BOUTIQUE din Targu Mures, Mures Mall.

Asigura-te ca produsul tau va putea fi returnat prin respectarea urmatoarelor conditii:

1. Returneaza produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.
2. Produsul nu prezinta urme de uzura sau/si cu defecte provocate de client.
3. Produsul returnat trebuie sa fie ambalat intr-o cutie de pantofi, astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului.
4. In procesul de retur prin curier, schimbul produsului poate fi procesat doar in magazinele CATWALK BOUTIQUE  din Targu Mures, Mures Mall.  Daca doriti un schimb pentru produsul comandat, puteti returna produsul, va restituim banii si faceti o noua comanda pe care o veti achita integral.


Cum pot sa schimb produsele comandate?

Optiunea de a schimba un produs comandat este disponibila doar in magazin. Daca ai efectuat o comanda pe conduri.ro, atunci poti efectua schimbul produsului CATWALK BOUTIQUE din Targu Mures, Mures Mall.
Asigura-te ca produsul tau va putea fi schimbat prin respectarea urmatoarelor conditii:

1. Produsul poate fi schimbat in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii, impreuna cu factura pe care ai primit-o in colet.
2. Produsul nu prezinta urme de uzura sau/si cu defecte provocate de client.
3. Produsul schimbat trebuie sa fie ambalat intr-o cutie de pantofi, astfel incat sa nu fie deteriorat in timpul transportului.

 

Cum pot trimite un retur prin curier?

Pentru a te proteja pe tine si pe cei din jurul tau, returnarea produselor se face exclusiv prin curier. In aceasta perioada, taxa de transport a returului va fi suportata de catre noi integral. In cazul in care doresti returnarea unei comenzi prin curier, iar termenul legal de retur de 14 zile calendaristica nu a fost depasit, poti returna produselele urmand pasii de mai jos:

Daca comanda a fost facuta din contul tau
Daca ai optat pentru inregistrarea in site atunci cand ai plasat comanda, trimite cererea de retur accesand sectiunea de retur din contul tau.

Returneaza in contul tau
 

Daca comanda a fost facuta fara cont


Daca ai plasat comanda fara a te inregistra ca membru, pentru autentificare si plasarea unei cereri de retur vei avea nevoie de:
1  Numarul comenzii atribuit produsului pe care vrei sa il returnezi
2  Adresa de email folosita in momentul comenzii

Reurneaza in modulul vizitator

Cum pot sa returnez produsele primite in magazinele CATWALK BOUTIQUE

In cazul in care doresti returnarea unei comenzi, poti ajunge la CATWALK BOUTIQUE, cu produsul si factura pe care ai primit-o in colet in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii, prezentand produsul in aceeasi stare in care a fost livrat (nepurtat la exterior).

Produsul fie se poate schimba cu un altul, fie se achita contravaloarea acestuia.


In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Pentru retururile solutionate prin curier la CATWALK BOUTIQUE din Targu Mures, situat Mures Mall, de indata ce am primit si verificat returul, suma facturata va fi restituita in decurs de 14 zile calendaristice, in IBAN-ul atasat in cererea de retur.

Daca optezi pentru returul in magazin, suma iti va fi restituita integral numerar pe loc.


Trebuie sa platesc pentru retur?

Nu. Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate integral de noi.

Dreptul la retragere si returnarea produselor

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor.

Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returate vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre cumparator, in starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si daca nu sunt deteriorate ca urmare a culpei clientului.

Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Costul direct al returnarii produselor revine vanzatorului. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Garantii

Reclamații de calitate, pot fi adresate magazinului în termen de 30 de zile de la data cumpărării. Termenul de garanție este conform Legii 449/12,11,2003 și este valabil doar în cazul viicilor ascunse (defecte de fabricație) nu și în condițiile normale de uzură. Articolul / produsul cumpărat (incaltaminte si articole de marochonarie) nu reprezintă un produs de folosință îndelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere de mai jos.
Durata medie de utilizare este de 12 luni.

  • Condiții în care garanția devine inaplicabilă sau nulă.
  • Uzura morală și uzura fizică normal a produsului,
  • Decolorarea produsului sau a unor părți componenete în urma expuneri prelungite la factori severi de mediu (soare sau o altă sursă puternică de căldură, umuditate, ploaie, zăpadă etc),
  • Deteriorări ale produsului în urma unor calamități (foc, cutremur, inundații, trăsnet etc), accidente, incendiere sau furt,
  • Defecte produse de transportul, manipularea și depozitarea în condiții improprii (temperature și umiditate excesivă, șocuri termice – variații de timp cald / rece, imersare etc),
  • Defecte cauzate de utilizare neadecvată, în mod abuziv, incorectă, modificată a produsului și/sau în condiții improprii, altele decât cele pentru care acesta a fost testat și proiectat,
  • Intervenția și repararea sau modificare făcută de personae neautorizate, inclusive vopsirea produsului,
  • Deteriorări ale produsului cauzate, voluntare sau involuntare, de șocuri mecanice (rupere, agățare, lovire, zîriere etc), animale de companie, rozătoare sau alți dăunători,
  • Întreținere defectuoasă (curățarea folosind metode sau produse neadecvate).
  • Nu se consideră defecte de fabricație, ca urmare nu fac obiectul acordării garanției:


Particularități ale pieilor naturale: nervure, mici diferențe de culoare, semne caracteristice și  neregularități – tocmai acest lucru arată autenticitatea și calitatea pieilor din care snt confecționate produsele comercializate;
Micile neregularități și imperfecțiuni ale produselor sau ale părților din produse confecționate manual;
Pieile care au fost ceruite și lustruite  manual: în acest caz pielea continuă să se uzeze în mod natural – escoriații de culoare de la suprafața pieilor reprezintă un defect  intenționat care are loc după purtare și tocmai acest lucru duce la individualitatea produselor.

 

 

Cele mai vizitate produse

  • Cizme lungi piele naturala verde
  • Pantofi Stiletto negru
  • Pantofi bronz piele naturala
  • Botine albe piele naturala
  • Cizme grej piele naturala
  • Bocanci verzi piele naturala
  • Pernite silicon
  • Pantofi Stiletto leopard